1 éves extra szerviz szolgáltatás Osmo Pocket kamerához. Felhasználói hibából az eszközben keletkező kár esetén nyújt kedvezményes szerviz vagy csere szolgáltatást. Bővebb információt a részletes leírásban találsz.
KosárbaKészleten, kiszállítás következő munkanapra.
DJI Care kiterjesztett garancia Osmo Pocket kamerához.
A DJI Care Refresh egy olyan szolgáltatás, amely az Ön DJI termékének károsodása esetén vehető igénybe. A DJI Care Refresh 12 hónapig érvényes, és két cserét kínál felár ellenében, ha a termék normális használat közben véletlenül károsodik. Minden alkalommal, amikor csere igényét érvényesíti, egy új vagy az újjal megegyező minőségű és teljesítményű egységet kap.
Az Osmo Pocket esetében az első csere 29 euró, míg a második cseréje 39 euró.
A DJI Care Refresh aktiválását a következő linken tudod elindítani:
https://support.dji.com/care/active
FONTOS: A webáruházban történő megvásárlása még nem jelenti a szolgáltatás aktiválását!
A DJI ARS-ben vásárolt Care Refresh esetében, a regisztrációhoz szükséges kódot kizárólag nyitvatartási időben, fizetés teljesülését követően van lehetőségünk emailben küldeni a vásárló részére!
Az Osmo Pocket aktiválását követően 30 nap áll rendelkezésre a DJI Care Refresh szolgáltatás aktiválásához. Ezt követően már nem lehet Care Refresh-t illeszteni az eszközhöz!
Minden Care Refresh kereteiben elvégzendő javítást először a DJI Support oldalon jelents be, telefonon, mailben, vagy live chaten. Fontos csak angolul érhető el!
FONTOS: Csak a gép régiójával megegyező Care Refresh kód aktiválható, és a cserét az adott régió szervizközpontjában lehet végrehajtatni. Például egy kínai régiókóddal ellátott DJI termékhez NEM lehet EU régiós Care Refresh-t aktiválni!
A káresemény bekövetkezését követően a következő linken tudod érvényesíteni a szolglátatást:
https://www.dji.com/hu/service/repair