DJI Care Refresh (DJI Phantom 4 Pro Extra garancia)

53.900 Ft

Phantom 4 Pro 2 éves extra szerviz szolgáltatás, amit a géped regisztrációjától számított 48 órán belül aktiválnod kell a DJI oldalán. Bővebb információt a részletes leírásban találsz.

Kosárba

Készleten, kiszállítás következő munkanapra.

DJI Care Refresh

A DJI Care Refresh egy extra szerviz szolgáltatás, amelyet a támogatott gépek esetében külön költségen vásárolhatsz meg - illetve egyes Zenmuse kamerák esetében -, és amit a géped regisztrációjától számított 48 órán belül aktiválnod kell a DJI oldalán.


FONTOS: A DJI ARS-ben vásárolt Care Refresh esetében, a regisztrációhoz szükséges kódot kizárólag nyitvatartási időben, fizetés teljesülését követően van lehetőségünk emailben küldeni a vásárló részére!

A 48 óra letelte után, még szintén van lehetőséged 1 éven belül Care-t regisztrálnod a termékedre, ezesetben fel kell venned a kapcsolatot a DJI supporttal, akik az általad készített videó alapján engedélyezik a Care aktiválását.

A DJI Care Refresh 12 hónapig érvényes, és 2 alkalommal - gépenként és alkalmanként eltérő összegben - a folyamat végén csereterméket biztosít a számodra. Minden egyes alkalommal amikor igénybe veszed ezt a szolgáltatást a javítás után egy új vagy újszerű eszközt kapsz kézhez.

A DJI Care Refresh aktiválását a következő linken tudod elindítani: ITT

Minden Care Refresh kereteiben elvégzendő javítást először a DJI Support oldalon jelents be, telefonon, mailben, vagy live chaten. Fontos csak angolul érhető el!

Csak a gép régiójával megegyező Care Refresh kód aktiválható, és a cserét az adott régió szervizközpontjában lehet végrehajtatni. Például egy kínai régiókóddal ellátott DJI termékhez NEM lehet EU régiós Care Refresh-t aktiválni!

A káresemény bekövetkezését követően a következő linken tudod érvényesíteni a szolglátatást: ITT

A webáruházunk használatával elfogadod, hogy sütiket (cookie) használunk a vásárlásod megkönnyítése érdekében. Ennek pontos részleteit megtalálod az Adatkezelési tájékoztatónkban.

Elfogadom