Kiterjesztett garancia DJI Pocket 2-höz. . Felhasználói hibából az eszközben keletkező kár esetén nyújt kedvezményes szerviz vagy csere szolgáltatást. Bővebb információt a részletes leírásban találsz.
KosárbaKészleten, kiszállítás következő munkanapra.
DJI Care kiterjesztett garancia DJI Pocket 2 kamerához.
A DJI Care Refresh egy olyan szolgáltatás, amely az Ön DJI termékének károsodása esetén vehető igénybe. A DJI Care Refresh 12 hónapig érvényes, és két cserét kínál felár ellenében, ha a termék normális használat közben véletlenül károsodik. Minden alkalommal, amikor csere igényét érvényesíti, egy új vagy az újjal megegyező minőségű és teljesítményű egységet kap.
A DJI Pocket 2 esetében az első csere 29 euró, míg a második cseréje 39 euró.
A DJI Care Refresh aktiválását a következő linken tudod elindítani:
https://support.dji.com/care/active
FONTOS: A webáruházban történő megvásárlása még nem jelenti a szolgáltatás aktiválását!
A DJI ARS-ben vásárolt Care Refresh esetében, a regisztrációhoz szükséges kódot kizárólag nyitvatartási időben, fizetés teljesülését követően van lehetőségünk emailben küldeni a vásárló részére! Az Osmo Pocket aktiválását követően 30 nap áll rendelkezésre a DJI Care Refresh szolgáltatás aktiválásához. Ezt követően már nem lehet Care Refresh-t illeszteni az eszközhöz!
Minden Care Refresh kereteiben elvégzendő javítást először a DJI Support oldalon jelents be, telefonon, mailben, vagy live chaten. Fontos csak angolul érhető el!
FONTOS: Csak a gép régiójával megegyező Care Refresh kód aktiválható, és a cserét az adott régió szervizközpontjában lehet végrehajtatni. Például egy kínai régiókóddal ellátott DJI termékhez NEM lehet EU régiós Care Refresh-t aktiválni!
A káresemény bekövetkezését követően a következő linken tudod érvényesíteni a szolglátatást:
https://www.dji.com/hu/service/repair