SEGÍTSÉG ÉS TÁMOGATÁS

Szervíz és garancia

2023.01.01-jét követően minden lakossági felhasználású DJI eszköz garanciális ügyintézését a DJI magyarországi hivatalos szervizpartnere, az Oktogon-Szerviz Kft. végzi.

Nyitva tartás:
1062. Budapest, Aradi u. 2.

Elérhetőségük:
Hétfő: 9:00-18:30-ig
Kedd: 9:00-17:30-ig
Szerda: 9:00-17:30-ig
Csütörtök: 9:00-17:30-ig
Péntek: 9:00-16:30-ig
Szombat – Vasárnap: Zárva

Telefon: 06 80 983 333 (Ingyenesen hívható zöld szám)
Telefon: (36-1) 311-7660
Email: adminisztracio@oktogonszerviz.hu
Web: www.oktogonszerviz.hu


Természetesen minden garanciális, vagy nem garanciális javítással kapcsolatban rendelkezésre áll az Ön számára a DJI központi szervizcsapata, akikkel közvetlenül is felveheti a kapcsolatot angol nyelven az alábbi linken.

A DJI Care Refresh egy extra szerviz szolgáltatás, amely a felhasználói hibából az eszközben keletkező kár esetén nyújt kedvezményes szerviz vagy csere szolgáltatást. A Care refresh szolgáltatás külön költségen vásárolható meg, és a géped regisztrációjától számított 48 órán belül aktiválnod kell a DJI oldalán.

A 48 óra letelte után, még szintén van lehetőséged 1 éven belül Care-t regisztrálnod a termékedre, ezesetben fel kell venned a kapcsolatot a DJI supporttal, akik az általad készített videó alapján engedélyezik a Care aktiválását.

A DJI Care Refresh 12 hónapig érvényes, és 2 alkalommal - gépenként és alkalmanként eltérő összegben - a folyamat végén csereterméket biztosít a számodra. Minden egyes alkalommal amikor igénybe veszed ezt a szolgáltatást a javítás után egy új vagy újszerű eszközt kapsz kézhez.

Minden Care Refresh kereteiben elvégzendő javítást először a DJI Support oldalon jelents be, telefonon, mailben, vagy live chaten (csak angolul érhető el). A DJI Support vagy Online Repair Request oldalakon.

Amennyiben magyarul intéznéd a javítást, keresd a DJI magyarországi szervizpartnerét, és hívd fel a kollégák figyelmét, hogy külön a Care keretein belül szeretnéd javíttatani a készülékedet.

FONTOS: Csak a gép régiójával megegyező Care Refresh kód aktiválható, és a cserét az adott régió szervizközpontjában lehet végrehajtatni.

(Tehát pl.: kínai régiókóddal ellátott DJI termékhez NEM lehet EU régiós Care Refresh-t aktiválni)

A termék aktiválásától számított 12 hónap jótállás és 12 hónap szavatosság áll rendelkezésre (főegységeként eltérő időtartammal) rendeltetésszerű használat esetén. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibákat lásd külön.

Szolgáltatások

DJI Care szolgáltatás

A DJI Care szolgáltatás egy hatékony és átfogó baleseti megoldás, melynek köszönhetően biztonságban tudhatja DJI termékét minden egyes repülés alkalmával.

Szkennelje be az aktiváló kártya hátulján található QR kódot, vagy keresse fel a jelen weboldalt a szolgáltatás és az Ön DJI terméke párosításához.

A szolgáltatáshoz párosítandó DJI termék meg kell feleljen a következő kritériumoknak:

- A termék vadonat új

- A termék aktivációja óta (amelyet a DJI GO alkalmazáson keresztül végzett el) nem telt el 48 óra.