Segítség és támogatás

Első lépésként az ügyintézéshez mindenképpen szükséged lesz:

  • vásárlást igazoló számlára
  • garanciajegyre (ajánlott, nem feltétel)
  • a meghibásodott eszközre és gyári tartozékaira
  • gyári csomagolásra (ajánlott a biztonságos szállításhoz)

Második lépésként keresd fel a DJI ARS-t, ahol a terméket vásároltad. Itt a Store munkatársai készséggel állnak rendelkezésedre minden problémáddal kapcsolatban. Amelyet az alábbi elérhetőségeken találsz meg:

Cím: 1138 Budapest, Népfürdő utca 22. "A" épület Fsz.
Telefon: +36 1 616 2990
E-mail: hello@djiars.hu
Web: https://www.djiars.hu

A DJI ARS a DJI hivatalos szervizen, a Duplitec Szerviz Központon keresztül intézi a garanciális ügyeket.

A DJI ARS-ben vásárolt termék teljes garanciális ügyintézése a Duplitec Szerviz Központon keresztül INGYENES.

Mivel a garanciális szerviz elbírálása, illetve a javítás teljes folyamata az európai szervizközpontban valósul meg, a magyarországi szervizpartnernél leadott termékek esetében a hiba regisztrációját követően kb. 2-3 hét a teljes átfutás ideje. A magyar Duplitec Szerviz Központon keresztül beküldött termékek a központban prioritást élveznek.

Lehetőséged van közvetlenül kiküldeni a terméket a régiós szervizközpontba saját költségen (ez az esetek túlnyomó többségében nagyobb költséggel jár, mint szervizünkön keresztül), ezesetben az átfutás ideje hosszabb is lehet, mivel ezek nem kapnak nagyobb prioritást.

A DJI Care Refresh egy extra szerviz szolgáltatás, amelyet a támogatott gépek esetében külön költségen vásárolhatsz meg (illetve egyes Zenmuse kamerák esetében), és amit a géped regisztrációjától számított 48 órán belül aktiválnod kell a DJI oldalán. A 48 óra letelte után, még szintén van lehetőséged 1 éven belül Care-t regisztrálnod a termékedre, ezesetben fel kell venned a kapcsolatot a DJI supporttal, akik az általad készített videó alapján engedélyezik a Care aktiválását. Care Refresh 12 hónapig érvényes, és 2 alkalommal (gépenként és alkalmanként eltérő összegben) a folyamat végén csereterméket biztosít a számodra. Minden egyes alkalommal amikor igénybe veszed ezt a szolgáltatást a javítás után egy új vagy újszerű eszközt kapsz kézhez.

Minden Care Refresh kereteiben elvégzendő javítást először a DJI Support oldalon jelents be, telefonon, mailben, vagy live chaten (csak angolul érhető el). Amennyiben magyarul intéznéd a javítást, keresd a DJI magyarországi szervizpartnerét, és hívd fel a kollégák figyelmét, hogy külön a Care keretein belül szeretnéd javíttatani a készülékedet.

FONTOS: Csak a gép régiójával megegyező Care Refresh kód aktiválható, és a cserét az adott régió szervizközpontjában lehet végrehajtatni.

(Tehát pl.: kínai régiókóddal ellátott DJI termékhez NEM lehet EU régiós Care Refresh-t aktiválni)

A termék aktiválásától számított 12 hónapig korlátozott garancia (főegységeként eltérő garanciális időtartammal) rendeltetésszerű használat esetén. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibákat lásd külön.

A garanciaidőn belül történt nem várt, saját hibából eredő balesetek esetében 2 választásod van:

  • a DJI ARS-en keresztül a magyarországi Duplitec Szerviz Központnál kérhető az eszköz szakszerű javítása, ezesetben a cserélt alkatrészekre és munkára cégünk garanciát vállal, a gép korlátozott garanciája továbbra is megmarad
  • a DJI ARS-en keresztül a Duplitec Szerviz Központban kérheted a régiós DJI szervizközpontba szállíttatását, ahol a DJI a gépet gyári állapotra javítja meg, és a garancia folytatólagos marad, és Care Refresh a javított termékre ezesetben ugyanúgy köthető.

Alapesetben a bevizsgálás és szállítás díja a felhasználót terheli (nem megrendelt javítások esetén), a javítás megkezdése előtt a szerviz a felhasználó számára előzetes árajánlatot küld a várható javítási költségekről. A javítás minden esetben az árajánlat elfogadása után kezdődik meg, és a termék csak a javítási költség kifizetése után vehető át (javítás megrendelése esetén a bevizsgálás díját elengedjük).

Szervizünk természetesen a garanciaidőn túli meghibásodások esetén is áll az ügyfelei rendelkezésére. Alapesetben a bevizsgálás díja a felhasználót terheli (nem megrendelt javítások esetén), a javítás megkezdése előtt a szerviz a felhasználó számára előzetes árajánlatot küld a várható javítási költségekről. A javítás minden esetben az árajánlat elfogadása után kezdődik meg, és a termék csak a javítási költség kifizetése után vehető át (javítás megrendelése esetén a bevizsgálás díját elengedjük).

Garanciális termékek esetében a TELJES garanciális ügyintézés INGYENES. Ebben az esetben cégünk átvállalja a felhasználótól a termék szervizbe szállításának díját és az ezzel kapcsolatos adminisztrációs feladatokat. Minden esetben ügyfeleink egyedi ügyszámot kapnak, amit a DJI weboldalán követhetnek nyomon.

A terméket a Duplitec Kft. címére eljuttatva kollégáink regisztrálják garanciális javításra a behozott készüléket, és értesítik az ügyfeleket amint elkészült a javítás és címünkön átvehető.

Tapasztalt kollégáink átlagosan 20 éves elektronikai eszköz szerviztapasztalattal, valamint Magyarországon egyedüliként a DJI hivatalosan elismert szervizes tanúsítványával rendelkeznek. A DJI hivatalos honlapján is, mint ajánlott szervizpartner a Duplitec Kft. került feltüntetésre.

Nekünk fontos a vásárlóink kényelme!
Foglalj emailen időpontot és ingyen parkolhatsz a DJI Store mellett!

Ha az érkezésed előtt elküldöd a hello@djiars.hu címre a következő adatokat, akkor 45 perc ingyen parkolást biztosítunk Neked az üzlet melletti parkolóban!

Email tárgya: Mit szeretnél venni vagy mi után érdeklődsz
Email szövege: Név, telefonszám, rendszám, várható érkezés

Ha délelőtt szeretnél jönni, akkor azt előző nap 18.00-ig küld el emailben! Ha délután, akkor aznap az érkezésed előtt legalább 2 órával jelezd nekünk!
Az ingyenes parkolás kizárólag a DJI Store visszaigazolásával érvényes. Amennyiben éppen nincs a kiválasztott időpontban szabad parkolóhely, a Store munkatársai ajánlanak egy időpontot, amikor igénybe veheted az ingyen parkolást.

Az adatok megadásával a küldő hozzájárul, hogy a DJI | BUDAPEST Authorized Retail Store-t üzemeltető FlyMore Kft. az általa megadott adatokat marketing kommu¬nikációs célokra a hatályos jogszabályok betartásával felhasználja, rendszeresen hírlevelet és ajánlatot küldjön. A küldő tisztában van azzal, hogy a cég által felkínált felületen ezeket a reklámokat bármikor azonnal és ingyenesen lemondhatja.

15 munkanapos garancia

A piacon egyedülálló a Duplitec Szerviz Központ által biztosított új garanciális szervizszolgáltatás, amely mindössze 15 munkanap alatt garantálja a vásárlók számára meghibásodott DJI termékeik garanciális javítását vagy teljes cseréjét. A DJI ARS Budapest a Duplitec Szerviz Központ kiemelt partnere, így ez a szolgáltatás mostantól elérhető a vásárlók számára.

Az új szervizszolgáltatással a Duplitec Szerviz Központ, ezáltal a DJI ARS Budapest is leveszi a gyártói garanciális ügyintézéssel kapcsolatos terheket a vásárlók válláról: a teljes garanciális ügyintézés minden pontját magára vállalva gondoskodik a meghibásodott termék javításáról, vagy amennyiben a javítás időben túllépi a 15 munkanapot, biztosítja a termék teljes cseréjét.

A szolgáltatás menete végtelenül egyszerű:

- A vásárló, aki a garanciális meghibásodást javítását intézi, ellátogat a Duplitec Szerviz Központ oldalára: http://www.duplitec.hu/warranty.html

- Az oldalon letölti, majd maradéktalanul kitölti a szerviz formanyomtatványt és mellékleteit.

- A 15 munkanapos garantált átfutási idő csak akkor biztosított, ha a tulajdonos az eszközt minden kiegészítőjével gyári csomagolásában juttatja vissza a Duplitec Szerviz Központ felé. A kitöltött szerviz formanyomtatványt és számlamásolatot is mellékelnie kell, ezek nélkül nem indul el a 15 napos szolgáltatás.

- A szükséges nyomtatványokat, az eszközt tartozékaival együtt a vásárló személyesen viheti be a Duplitec Szerviz Központba vagy a DJI ARS Budapest üzletébe.

- A szerviz a beérkezést visszaigazolja a nyomtatványon megadott email elérhetőségen – ezzel a dátummal veszi kezdetét a garantált 15 munkanapos periódus.

- A szerviz elindítja a termék garanciális bevizsgálását, a vizsgálat eredményétől függően pedig javítását vagy pedig cseréjét a hivatalos DJI szervizközponttal.

- A garanciálisan javított terméket postafordultával küldjük a felhasználónak. A javítás 15 munkanapjával – amennyiben még mindig nem érkezett hivatalos állásfoglalás a DJI részéről – a DJI ARS Budapest kicseréli a garanciális terméket egy azzal megegyező, azonos termékre, vagy termékcsomagra.

A "15 munkanapos garancia" szolgáltatás részleteiről érdeklődj kollégáinknál!

Telefon: +36 1 616 2990
Email: store@djiars.hu
Cím: Duna Tower, 1138, Budapest Népfürdő utca 22.

FAQ

Mennyibe kerül a 15 napos garanciális szervizszolgáltatás?
A DJI ARS Budapest a szolgáltatást minden költség nélkül, díjmentesen biztosítja a vásárlói számára. A szolgáltatásra jogosult termékek esetében egyedül szállítási költségek léphetnek fel, amelyek a felhasználótól a szervizbe történő be-, majd onnan történő visszaszállítás költségét kell fedezzék.

Mindenki számára elérhető a szolgáltatás?
A DJI ARS Budapest minden vásárlója számára elérhető ez a szolgáltatás.

Minden DJI termékre elérhető a szervizszolgáltatás?
Igen, a 15 napos garanciális szervizszolgáltatás minden, az üzletben vásárolt consumer kategóriás termékre él és biztosítja a 15 napos garanciális szervizt vagy a termékcsere jogosultságot.

Mi történik akkor, ha a termék bevizsgálásást követően kiderül, hogy javítása nem tartozik a garanciális ügyintézés alá?
Az ügyfelet ilyenkor – és a garanciális esetekben egyaránt – kiértesítjük, valamint tájékoztatjuk a szerviz várható költségeiről. Ezt követően a felhasználó dönti el, hogy megrendeli-e az eszköz javítását vagy visszakéri inkább a hibás eszközt.

Mi történik akkor, ha a vásárló nem tud eleget tenni a követelményeknek (hiánytalan kiegészítők, gyári csomagolás, hiánytalanul kitöltött munkafelvételi lap)?
A vásárló akkor sem esik el a garanciális ügyintézéstől, egyszerűen csak a 15 munkanapot nem fogjuk tudni számára garantálni.

ARS Szerviz & Garancia

A DJI | ARS Budapest bevezeti az örömmegmaradás törvényét, ahol az élmény sem vész el és a garancia is megmarad!

A DJI | ARS Budapest, a DJI hivatalos márkakereskedéseként egyedülálló módon képviseli a márka nevével egyet jelentő minőséget és szakértelmet a magyar piacon. Az elmúlt hónapokban számos olyan szolgáltatást vezettünk be, amelyek ügyfeleink a márkával való elégedettségét, termékeik minél hosszabb távú, biztonságos használatát segítik elő. 

Újfent egy rendhagyó szolgáltatást mutatunk be vásárlóink részére! Tudjuk, hogy balesetek bármikor előfordulhatnak a drónpilóták életében és bizony azt is, hogy számos esetben ez pilótahiba eredménye. Új "ARS Szerviz & Garancia" szolgáltatásunkkal az önhibából sérült, garanciális drónnal rendelkező ügyfeleinknek szeretnénk segítséget nyújtani: ezen fizetős esetek javítását ugyanis mostantól Magyarországon egyedüli szolgáltatóként, garanciavesztés nélkül végezzük! Az "ARS Szerviz & Garancia" csakis a DJI | ARS Budapestben vásárolt garanciális hobbi, félprofi és profi drónokra érvényes az INSPIRE 2 termékkategóriáig. A szolgáltatás nem vonatkozik a drónokhoz kapcsolódó gyári vagy egyéb kiegészítőkre, mint akkumulátorok, kábelek, lencsevédők, propellerek, táskák, stb, viszont a drónok mellett igénybe vehető azok távvezérlőire is.

Az "ARS Szerviz & Garancia" szolgáltatás részleteiről érdeklődj kollégáinknál!

Telefon: +36 1 616 2990
Email: store@djiars.hu
Cím: Duna Tower, 1138 Budapest, Népfürdő utca 22.

ARS Szerviz Plusz

Azonnal cseregépet adunk, amíg a sajátodat javítják!

Nem tudod, mivel drónozol amíg a gépedet szervizelik? Mi segítünk és az új szolgáltatásainkkal cseregépet biztosítunk erre az időre!

Hogyan működik?

Az ”ARS Szerviz Plusz” szolgáltatás a termékkel együtt történő vásárlás esetén érvényes.

Az ”ARS Szerviz Plusz” szolgáltatás megvásárlása eseten a vásárlás dátumától számított egy éven belül azonnal cseregépet biztosítunk a javítás idejére, bármi is történt a saját drónoddal. A cseregép minimum ugyanolyan típusú vagy még jobb, mint a saját gép. A szín eltérhet a raktárkészlet függvényében. A cseregép addig használható, amíg a saját gép nem kerül vissza. A szolgáltatás díja megegyezik egy 1 napos kölcsönzési díj összegével így akár néhány hétig is használhatod a cseregépet!

A cseregép továbbra is a Flymore Kft. tulajdonában marad, a használója teljes körű felelősséggel tartozik érte. Bármilyen kár keletkezik a cseregépen a használat ideje alatt, annak javítási költsége a használót terheli. A szükséges állapotfelmérést és javításokat azok költségeivel együtt a Duplitec Szerviz Center, a DJI hivatalos hazai szervize állapítja meg. Ebben az esetben a saját gép akkor kerül csak vissza az eredeti tulajdonoshoz, ha ezt a költséget kiegyenlítette.

Az ”ARS Szerviz Plusz” nem minden termékre és csak személyesen vehető igénybe az ARS Budapest márkaüzletben. Az ”ARS Szerviz Plusz” szolgáltatás egy évben kétszer aktiválható. Ha a terméket egy éven belül eladod, a szolgáltatás átruházható az új tulajdonosra a géppel együtt. Új gép vásárlása esetén a korábban már a régi gépre megvásárolt szolgáltatás nem érvényesíthető.

Az "ARS Szerviz Plusz" szolgáltatás részleteiről érdeklődj kollégáinknál!

Telefon: +36 1 616 2990 
Email: store@djiars.hu 
Cím: Duna Tower, 1138 Budapest, Népfürdő utca 22.

ARS Szerviz Pro Plusz

Azonnal cseregépet adunk, amíg a sajátodat javítják!

Nem tudod, mivel drónozol amíg a gépedet szervizelik? Mi segítünk és az új szolgáltatásainkkal cseregépet biztosítunk erre az időre!

Hogyan működik?

Az ”ARS Szerviz Pro Plusz” szolgáltatás bármikor megvásárolható. Nem kell a géppel együtt megvásárolni, utólag is beszerezhető.

Az ”ARS Szerviz Pro Plusz” szolgáltatás megvásárlása eseten a vásárlás dátumától számított egy éven belül azonnal cseregépet biztosítunk a javítás idejére, bármi is történt a saját drónoddal. A cseregép minimum ugyanolyan típusú vagy még jobb, mint a saját gép. A szín eltérhet a raktárkészlet függvényében. A cseregép addig használható, amíg a saját gép nem kerül vissza. A szolgáltatás díja megegyezik egy 1 napos kölcsönzési díj összegével így akár néhány hétig is használhatod a cseregépet!

A cseregép továbbra is a Flymore Kft. tulajdonában marad, a használója teljes körű felelősséggel tartozik érte. Bármilyen kár keletkezik a cseregépen a használat ideje alatt, annak javítási költsége a használót terheli. A szükséges állapotfelmérést és javításokat azok költségeivel együtt a Duplitec Szerviz Center, a DJI hivatalos hazai szervize állapítja meg. Ebben az esetben a saját gép akkor kerül csak vissza az eredeti tulajdonoshoz, ha ezt a költséget kiegyenlítette.

Az ”ARS Szerviz Pro Plusz” nem minden termékre és csak személyesen vehető igénybe az ARS Budapest márkaüzletben. Az ”ARS Szerviz Pro Plusz” csak az üzletben megvásárolt termékekre vásárolható meg utólag. Az ”ARS Szerviz Pro Plusz” egy évben csak egyszer aktiválható. Ha a terméket egy éven belül eladod, a szolgáltatás átruházható az új tulajdonosra a géppel együtt. Új gép vásárlása esetén a korábban már a régi gépre megvásárolt szolgáltatás nem érvényes.

Az "ARS Szerviz Plusz" szolgáltatás részleteiről érdeklődj kollégáinknál!

Telefon: +36 1 616 2990 
Email: store@djiars.hu 
Cím: Duna Tower, 1138 Budapest, Népfürdő utca 22.

 

DJI Care szolgáltatás

A DJI Care szolgáltatás egy hatékony és átfogó baleseti megoldás, melynek köszönhetően biztonságban tudhatja DJI termékét minden egyes repülés alkalmával.

Szkennelje be az aktiváló kártya hátulján található QR kódot, vagy keresse fel a http://store.dji.com/active-care weboldalt a szolgáltatás és az Ön DJI terméke párosításához.

A szolgáltatáshoz párosítandó DJI termék meg kell feleljen a következő kritériumoknak:

- A termék vadonat új

- A termék aktivációja óta (amelyet a DJI GO alkalmazáson keresztül végzett el) nem telt el 48 óra.