Segítség és támogatás

Első lépésként az ügyintézéshez mindenképpen szükséged lesz:

  • vásárlást igazoló számlára
  • garanciajegyre (ajánlott, nem feltétel)
  • a meghibásodott eszközre és gyári tartozékaira
  • gyári csomagolásra (ajánlott a biztonságos szállításhoz)

Második lépésként keresd fel a DJI ARS-t, ahol a terméket vásároltad. Itt a Store munkatársai készséggel állnak rendelkezésedre minden problémáddal kapcsolatban. Amelyet az alábbi elérhetőségeken találsz meg:

Cím: 1138 Budapest, Népfürdő utca 22. "A" épület Fsz.
Telefon: +36 1 616 2990
E-mail: hello@djiars.hu
Web: https://www.djiars.hu

A DJI ARS a DJI hivatalos szervizen, a Duplitec Szerviz Központon keresztül intézi a garanciális ügyeket.

A DJI ARS-ben vásárolt termék teljes garanciális ügyintézése a Duplitec Szerviz Központon keresztül INGYENES.

Mivel a garanciális szerviz elbírálása, illetve a javítás teljes folyamata az európai szervizközpontban valósul meg, a magyarországi szervizpartnernél leadott termékek esetében a hiba regisztrációját követően kb. 2-3 hét a teljes átfutás ideje. A magyar Duplitec Szerviz Központon keresztül beküldött termékek a központban prioritást élveznek.

Lehetőséged van közvetlenül kiküldeni a terméket a régiós szervizközpontba saját költségen (ez az esetek túlnyomó többségében nagyobb költséggel jár, mint szervizünkön keresztül), ezesetben az átfutás ideje hosszabb is lehet, mivel ezek nem kapnak nagyobb prioritást.

A DJI Care Refresh egy extra szerviz szolgáltatás, amelyet a támogatott gépek esetében külön költségen vásárolhatsz meg (illetve egyes Zenmuse kamerák esetében), és amit a géped regisztrációjától számított 48 órán belül aktiválnod kell a DJI oldalán. A 48 óra letelte után, még szintén van lehetőséged 1 éven belül Care-t regisztrálnod a termékedre, ezesetben fel kell venned a kapcsolatot a DJI supporttal, akik az általad készített videó alapján engedélyezik a Care aktiválását. Care Refresh 12 hónapig érvényes, és 2 alkalommal (gépenként és alkalmanként eltérő összegben) a folyamat végén csereterméket biztosít a számodra. Minden egyes alkalommal amikor igénybe veszed ezt a szolgáltatást a javítás után egy új vagy újszerű eszközt kapsz kézhez.

Minden Care Refresh kereteiben elvégzendő javítást először a DJI Support oldalon jelents be, telefonon, mailben, vagy live chaten (csak angolul érhető el). Amennyiben magyarul intéznéd a javítást, keresd a DJI magyarországi szervizpartnerét, és hívd fel a kollégák figyelmét, hogy külön a Care keretein belül szeretnéd javíttatani a készülékedet.

FONTOS: Csak a gép régiójával megegyező Care Refresh kód aktiválható, és a cserét az adott régió szervizközpontjában lehet végrehajtatni.

(Tehát pl.: kínai régiókóddal ellátott DJI termékhez NEM lehet EU régiós Care Refresh-t aktiválni)

A termék aktiválásától számított 12 hónapig korlátozott garancia (főegységeként eltérő garanciális időtartammal) rendeltetésszerű használat esetén. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibákat lásd külön.

A garanciaidőn belül történt nem várt, saját hibából eredő balesetek esetében 2 választásod van:

  • a DJI ARS-en keresztül a magyarországi Duplitec Szerviz Központnál kérhető az eszköz szakszerű javítása, ezesetben a cserélt alkatrészekre és munkára cégünk garanciát vállal, a gép korlátozott garanciája továbbra is megmarad
  • a DJI ARS-en keresztül a Duplitec Szerviz Központban kérheted a régiós DJI szervizközpontba szállíttatását, ahol a DJI a gépet gyári állapotra javítja meg, és a garancia folytatólagos marad, és Care Refresh a javított termékre ezesetben ugyanúgy köthető.

Alapesetben a bevizsgálás és szállítás díja a felhasználót terheli (nem megrendelt javítások esetén), a javítás megkezdése előtt a szerviz a felhasználó számára előzetes árajánlatot küld a várható javítási költségekről. A javítás minden esetben az árajánlat elfogadása után kezdődik meg, és a termék csak a javítási költség kifizetése után vehető át (javítás megrendelése esetén a bevizsgálás díját elengedjük).

Szervizünk természetesen a garanciaidőn túli meghibásodások esetén is áll az ügyfelei rendelkezésére. Alapesetben a bevizsgálás díja a felhasználót terheli (nem megrendelt javítások esetén), a javítás megkezdése előtt a szerviz a felhasználó számára előzetes árajánlatot küld a várható javítási költségekről. A javítás minden esetben az árajánlat elfogadása után kezdődik meg, és a termék csak a javítási költség kifizetése után vehető át (javítás megrendelése esetén a bevizsgálás díját elengedjük).

Garanciális termékek esetében a TELJES garanciális ügyintézés INGYENES. Ebben az esetben cégünk átvállalja a felhasználótól a termék szervizbe szállításának díját és az ezzel kapcsolatos adminisztrációs feladatokat. Minden esetben ügyfeleink egyedi ügyszámot kapnak, amit a DJI weboldalán követhetnek nyomon.

A terméket a Duplitec Kft. címére eljuttatva kollégáink regisztrálják garanciális javításra a behozott készüléket, és értesítik az ügyfeleket amint elkészült a javítás és címünkön átvehető.

Tapasztalt kollégáink átlagosan 20 éves elektronikai eszköz szerviztapasztalattal, valamint Magyarországon egyedüliként a DJI hivatalosan elismert szervizes tanúsítványával rendelkeznek. A DJI hivatalos honlapján is, mint ajánlott szervizpartner a Duplitec Kft. került feltüntetésre.

Nekünk fontos a vásárlóink kényelme!
Foglalj emailen időpontot és ingyen parkolhatsz a DJI Store mellett!

Ha az érkezésed előtt elküldöd a hello@djiars.hu címre a következő adatokat, akkor 45 perc ingyen parkolást biztosítunk Neked az üzlet melletti parkolóban!

Email tárgya: Mit szeretnél venni vagy mi után érdeklődsz
Email szövege: Név, telefonszám, rendszám, várható érkezés

Ha délelőtt szeretnél jönni, akkor azt előző nap 18.00-ig küld el emailben! Ha délután, akkor aznap az érkezésed előtt legalább 2 órával jelezd nekünk!
Az ingyenes parkolás kizárólag a DJI Store visszaigazolásával érvényes. Amennyiben éppen nincs a kiválasztott időpontban szabad parkolóhely, a Store munkatársai ajánlanak egy időpontot, amikor igénybe veheted az ingyen parkolást.

Az adatok megadásával a küldő hozzájárul, hogy a DJI | BUDAPEST Authorized Retail Store-t üzemeltető FlyMore Kft. az általa megadott adatokat marketing kommu¬nikációs célokra a hatályos jogszabályok betartásával felhasználja, rendszeresen hírlevelet és ajánlatot küldjön. A küldő tisztában van azzal, hogy a cég által felkínált felületen ezeket a reklámokat bármikor azonnal és ingyenesen lemondhatja.

Azonnal cseregépet adunk, amíg a sajátodat javítják!

Nem tudod, mivel drónozol amíg a gépedet szervizelik? Mi segítünk és az új szolgáltatásainkkal cseregépet biztosítunk erre az időre!


Hogyan működik?

Az ARS Szerviz Plusz szolgáltatás termékkel együtt történő megvásárlása esetén érvényes.

Az ARS Szerviz Pro Plusz szolgáltatás bármikor megvásárolható. Nem kell a géppel együtt megvenni, utólag is beszerezhető.

Mindkét szolgáltatás esetén a szolgáltatás vásárlás dátumától számított egy éven belül azonnal cseregépet biztosítunk a javítás idejére, bármi is történt a saját drónoddal. A cseregép minimum ugyanolyan típusú vagy még jobb, mint a saját gép. A szín eltérhet a raktárkészlet függvényében. A cseregép addig használható, amíg a saját gép nem kerül vissza. 1 napos kölcsönzési díj áráért így akár néhány hétig is használhatod a cseregépet!

A cseregép továbbra is a Flymore Kft. tulajdonában marad, a használója teljes körű felelősséggel tartozik érte. Bármilyen kár keletkezik a cseregépen a használat ideje alatt, annak javítási költsége a használót terheli. A szükséges állapotfelmérést és javításokat azok költségeivel együtt a Duplitec Szerviz Center, a DJI hivatalos hazai szervize állapítja meg. Ebben az esetben a saját gép akkor kerül csak vissza az eredeti tulajdonoshoz, ha ezt a költséget kiegyenlítette.

Az ARS Szerviz Plusz és ARS Szerviz Pro Plusz nem minden termékre és csak személyesen vehető igénybe az ARS Budapest márkaüzletben. Az ARS Szerviz Pro Plusz csak az üzletben megvásárolt termékekre vásárolható meg utólag. Az ARS Szerviz Plusz szolgáltatás egy évben kétszer, ARS Szerviz Pro Plusz egy évben csak egyszer aktiválható. Ha a terméket egy éven belül eladod, a szolgáltatás áruházható az új tulajdonosra a géppel együtt. Új gép vásárlása esetén a korábban már a régi gépre megvásárolt szolgáltatás nem érvényes. Érdeklődj a további részletekről az üzlet elérhetőségein!