Segítség és támogatás

Első lépésként az ügyintézéshez mindenképpen szükséged lesz:

  • regisztrációra a szervizünk honlapján
  • vásárlást igazoló számlára
  • garanciajegyre (ajánlott, nem feltétel)
  • a meghibásodott eszközre és gyári tartozékaira
  • gyári csomagolásra (ajánlott a biztonságos szállításhoz)

Második lépésként jelentkezz be a MyDroneService portálra majd add hozzá eszközeidet és kiegészítőit. Ezt követően fogsz tudni új ügyet létrehozni. A szerviz munkatársai készséggel állnak rendelkezésedre.

Szerviz elérhetősége:

MyDroneService
Szerviz telefonszám: +36 1 44 50 109
E-mail cím: szerviz@mydroneservice.hu
Web: www.mydroneservice.hu
Cím: 1141 Budapest, Öv u. 35

A DJI ARS a DJI hivatalos szervizen, a MyDroneService-en keresztül intézi a garanciális ügyeket.

A DJI ARS-ben vásárolt termék teljes garanciális ügyintézése a MyDroneService keresztül INGYENES.

Mivel a garanciális szerviz elbírálása, illetve a javítás teljes folyamata az európai szervizközpontban valósul meg, a magyarországi szervizpartnernél leadott termékek esetében a hiba regisztrációját követően kb. 3-4 hét a teljes átfutás ideje. A magyar MyDroneService-en keresztül beküldött termékek a központban prioritást élveznek.

Lehetőséged van közvetlenül kiküldeni a terméket a régiós szervizközpontba saját költségen (ez az esetek túlnyomó többségében nagyobb költséggel jár, mint szervizünkön keresztül), ezesetben az átfutás ideje hosszabb is lehet, mivel ezek nem kapnak nagyobb prioritást.

A DJI Care Refresh egy extra szerviz szolgáltatás, amely a felhasználói hibából az eszközben keletkező kár esetén nyújt kedvezményes szerviz vagy csere szolgáltatást. A Care refresh szolgáltatás külön költségen vásárolható meg, és a géped regisztrációjától számított 48 órán belül aktiválnod kell a DJI oldalán.

A 48 óra letelte után, még szintén van lehetőséged 1 éven belül Care-t regisztrálnod a termékedre, ezesetben fel kell venned a kapcsolatot a DJI supporttal, akik az általad készített videó alapján engedélyezik a Care aktiválását.

A DJI Care Refresh 12 hónapig érvényes, és 2 alkalommal - gépenként és alkalmanként eltérő összegben - a folyamat végén csereterméket biztosít a számodra. Minden egyes alkalommal amikor igénybe veszed ezt a szolgáltatást a javítás után egy új vagy újszerű eszközt kapsz kézhez.

Minden Care Refresh kereteiben elvégzendő javítást először a DJI Support oldalon jelents be, telefonon, mailben, vagy live chaten (csak angolul érhető el). A DJI Support vagy Online Repair Request oldalakon.

Amennyiben magyarul intéznéd a javítást, keresd a DJI magyarországi szervizpartnerét, és hívd fel a kollégák figyelmét, hogy külön a Care keretein belül szeretnéd javíttatani a készülékedet.

FONTOS: Csak a gép régiójával megegyező Care Refresh kód aktiválható, és a cserét az adott régió szervizközpontjában lehet végrehajtatni.

(Tehát pl.: kínai régiókóddal ellátott DJI termékhez NEM lehet EU régiós Care Refresh-t aktiválni)

A termék aktiválásától számított 12 hónap jótállás éa 12 hónap szavatosság áll rendelkezésre (főegységeként eltérő időtartammal) rendeltetésszerű használat esetén. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibákat lásd külön.

A garanciaidőn belül történt nem várt, saját hibából eredő balesetek esetében 2 választásod van:

  • MyDroneService-nél kérhető az eszköz szakszerű javítása, ezesetben a cserélt alkatrészekre és munkára cégünk garanciát vállal, a gép korlátozott garanciája továbbra is megmarad
  • MyDroneService-nél kérheted a régiós DJI szervizközpontba szállíttatását, ahol a DJI a gépet gyári állapotra javítja meg, és a garancia folytatólagos marad, és Care Refresh a javított termékre ezesetben ugyanúgy köthető.


Alapesetben a bevizsgálás és szállítás díja a felhasználót terheli (nem megrendelt javítások esetén), a javítás megkezdése előtt a szerviz a felhasználó számára előzetes árajánlatot küld a várható javítási költségekről. A javítás minden esetben az árajánlat elfogadása után kezdődik meg, és a termék csak a javítási költség kifizetése után vehető át (javítás megrendelése esetén a bevizsgálás díját elengedjük).

Szervizünk természetesen a garanciaidőn túli meghibásodások esetén is áll az ügyfelei rendelkezésére. Alapesetben a bevizsgálás díja a felhasználót terheli (nem megrendelt javítások esetén), a javítás megkezdése előtt a szerviz a felhasználó számára előzetes árajánlatot küld a várható javítási költségekről. A javítás minden esetben az árajánlat elfogadása után kezdődik meg, és a termék csak a javítási költség kifizetése után vehető át (javítás megrendelése esetén a bevizsgálás díját elengedjük).

Garanciális termékek esetében a TELJES garanciális ügyintézés INGYENES. Ebben az esetben cégünk átvállalja a felhasználótól a termék szervizbe szállításának díját és az ezzel kapcsolatos adminisztrációs feladatokat. Minden esetben ügyfeleink egyedi ügyszámot kapnak, amit a DJI weboldalán követhetnek nyomon.

Tapasztalt kollégáink átlagosan 20 éves elektronikai eszköz szerviztapasztalattal, valamint Magyarországon egyedüliként a DJI hivatalosan elismert szervizes tanúsítványával rendelkeznek. A DJI hivatalos honlapján is, mint ajánlott szervizpartner a Duplitec Kft. került feltüntetésre.

DJI Care szolgáltatás

A DJI Care szolgáltatás egy hatékony és átfogó baleseti megoldás, melynek köszönhetően biztonságban tudhatja DJI termékét minden egyes repülés alkalmával.

Szkennelje be az aktiváló kártya hátulján található QR kódot, vagy keresse fel a jelen weboldalt a szolgáltatás és az Ön DJI terméke párosításához.

A szolgáltatáshoz párosítandó DJI termék meg kell feleljen a következő kritériumoknak:

- A termék vadonat új

- A termék aktivációja óta (amelyet a DJI GO alkalmazáson keresztül végzett el) nem telt el 48 óra.

A webáruházunk használatával elfogadod, hogy sütiket (cookie) használunk a vásárlásod megkönnyítése érdekében. Ennek pontos részleteit megtalálod az Adatkezelési tájékoztatónkban.

Elfogadom